2009-03-21


Since it official så tillkännager jag att Robban ska upp till Pite igen. Han ska bli cool kille och jobba på Left Hand Tattoo. Det är skitkul och han kommer utvecklas som fan där! Sen är det ju minst lika tråkigt somskitkul eftersom jag inte kommer följa med. Jag har för mycket liv här i Karlstad för att vilja ge upp det, börja om igen med att söka jobb, ta upp kontakt med folk och skaffa vänner. Igen.. Det finns de jag tycker om jättemycket där men jag har det bättre nu än på länge! Bra skola, jobb, underbara vänner, ny lägenhet och snyggaste sambon i världen (snart).

Bara för att Blåbert åker upp till Nordeland tänker jag inte sitta ensam i en etta på KRP och häcka. Jag och Mayastjärt har fått lägenhet på Rud! Hur awesome är inte det? Hela umgängeskretsen bor där så vi kommer bli da hood of doom and destruction. Så har vi ju ett manligt lovecouple som har gått in för samboskapet lika mycket som jag och Maya kommer göra. Gött som fan. Då kan man switcha lite för variation om det skulle vara så ^-^

I och med detta kommer jag och Maya bli bruna, somriga och helt fit. Gym och solarie i källaren <3

Hokay, anyways.. Här sitter jag när jag borde vara på jobbet... Försov mig lite och missade bussen och nu lär det inte finnas nån plats ledig där. Naaah. Får se om det finns nån plats över i bilen till till Arvika istället. Annars ska jag ta och göra klart mina dreads och fixa litegranna.

Dags att sluta tjöta!

Inga kommentarer: