2009-03-22

Jag kan fortfarande inte sluta förvånas över koncentrationen av idioter den här världen (especially Karlstad) faktiskt rymmer. Gårdagens kväll spenderades halvhjärtat på Nöjes. Ingen var party så vi satt och slöades och snackades i soffor hela kvällen. Crucified Barbara spelade i Rockbaren men inte ens det var pepp nog att lyfta min röv därifrån.

Utgångna, trötta och i jakt på taxi går jag och kollar hur det går:

- Ska du med eller?
- Va?
- Jaa! (här lyser hans alkoholstimmiga ögon av slem och självbelåtelse).
- Du skulle kunna vara min morfar så NEJ jag ska inte med. Nej nej!
- Nänää!

Han börjar gå men vänder sig om och jag tittar på honom med en något skeptisk blick (för att komma med årets underdrift).

- Men du kan få en peng...

Han börjar gå igen, jag utropar ett "Ursäkta?!" och han viftar bort mig som en jävla fluga och verkar bli sur över att jag ens ifrågasatte honom.
En vän blev såklart sur och gick och frågade vad han höll på med. Hintade att karln kunde åldras med lite värdighet. Då står slemmet där och säger till två andra tjejer:

- Vad vackra ni är i kväll då!

Vad vill folk med sina liv? Kan alla äckelgubbar hålla sig borta från nattklubbar där medelåldern är 19½. Jag går inte runt på BB och kollar små pojksnoppar efter att jag petat ner en 50-öring i blöjan på dom. Jag orkar inte med världen!

Nu är vi 10 min in på våran tvättid också, givetvis är det jag som är vaken. Robban ligger och brummar i sängen och ser ut att ha det hur gött som helst. Kanske skulle tvinga upp honom för att tvätta så att jag kan gå och lägga mig. Hoppas vi har klorin för våra lakan och handdukar ska få sig en redig omgång...

piss o hej

Inga kommentarer: