2009-03-10

Professor nazi

Temadag genetik och genteknik. Sheisse that's interesting you might say. WRONG!

Efter lite föreläsning och småfrågor undrade jag om inte genetiska försök och forskning på den fronten över huvud taget stred lite mot etiken och att den bäddade för arvsmassedefekter och deras utveckling. Dvs hindrade naturens urval (nej jag menar inte att alla med konstiga sjukdomar och trasiga DNA-kedjor ska dö, men det är ju lite så det är tänkt eftersom det är de starka som överlever. Darwin ftw). Då fick jag in my face att jag var nazist. Indirekt.



"Ja det är ju precis de tankarna som förde nazisterna framåt under WW2 och som de motiverade koncentrationslägrena med" nånting sånt försvarade han sig med. Thanks alot shitface.

Jag orkade inte lyssna på resten av föreläsningen och alla idioter som ställde lika idiotiska frågor. Jag ägnade mig åt stafettskrivning med de nyare i klassen istället. När jag fått tag på en renskrivning ska jag posta min favorit här. Det är "Negerkungen" som vi skrev förra veckan. Jag påbörjade och avslutade den och det blev en riktig hit om jag får säga det själv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Voine voine han vet inte vem han pratade med..snacka om förolämpning av högsta grad. Kram & puss