2009-02-14

Vilka bedrifter jag lyckas med såhärårs!

Robban och jag skulle ha mysmiddag igår och det första jag gör när han har kommit hem och jag är klar med tvätten är att somna. Sen sov jag till 2 nångång. Då låg han och snusade till ett avsnitt Family guy så jag gick upp och fyllde på vattenflaska, åt lite av det som var kvar och sen gick jag och lade mig igen.

Idag vaknade jag kl 7 ungefär och trodde att klockan var minst 9. För en halvtimme sen (8.30 kanske) orkade jag inte ligga och vända mig längre så nu sitter jag här och smaskar godisfrukost. Det godiset som jag skulle ätit igår när jag myste med robban. Pah..!

Ikväll ska jag mysa med brorsan, han kommer vid 19.00 och innan det ska jag till Jysk och hämta en madrass så att han har nåt att sova på. Jag lovar att madrassen är mycket skönare än våran säng.

Nu ska jag börja göra mig klar så jag kommer iväg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mys på nu och ha det så gott ni kan, vi myser här hemma och saknar er.
Kramar från Mamma och Lillasyster

Anonym sa...

Haha, våran alla hjärtans dag blev inte heller så cool, vi träffade typ inte varann :D Dålig planering ftw!