2008-10-26

Pet tapet

Maya och jag åkte till stan igår och gick på Arena. Det var absolut inte dit vi skulle men vi hade kul ändå. Sen fick hon äntligen träffa Robban (vilket han ändå inte kom ihåg idag). Båda bussarna som gick körde förbi oss så vi åkte med David och Linda hem och sov på soffan . Sen blev det pizza till frukost, inhandlande av tapeter, tapetsering, kebabsallad och cola, hem, slappa, dator, chips, massa hairdrobe och bloggar.

De där sötmongona som absolut inte skulle till Nöjes åkte såklart dit ändå och såg La Puma som jag och Maya missade för att le mongos ändå inte skulle dit. Först. Omgång deluxe.

Nu har jag lärt mig en len liten läxa i och med Arena. Jag ska aldrig dit igen. Vi stod i baren, en kille börjar snacka med oss varpå vi blir rätt undvikande. Han pussar mig på kinden och jag reagerar med grotesk avsmak. Sen biter jäveln mig i axeln och jag säger åt honom att ge fan i mig. Sen vänder jag mig om för att ägna mig åt Maya istället och då slickar han mig på ryggen. Dra åt helvete vad förbannad jag blev. Han fick sig i alla fall en ordentlig armbåge i bröstet som han grinade illa åt. Skulle gjort som Maya sa och skallat honom på näsan istället. Och hällt ut hans dricka över honom. Euuw!

Skit på dig Hajen! Och håll dig till Arena och stöt på fjortisar istället för att leka jävla wannabe rocker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha ARENA 4 LIFE!

Anonym sa...

HAHA ja ska oxå börja köra med den.
Bita å slicka folk..
Grrraauwr! :D