2008-10-26

And so it begins

Jag tänkte hylla mina käraste babes ikväll.

Jessi mådde lite purket och hade tappat bort sig själv lite. Jag kom till undsättning. Jag älskar henne otroligt högt och hon är en av mina äldsta vänner. Hon är den där bästbästaste som alltid finns där.

Maya kan jag vara nästan hur äcklig som helst med. Vi är på samma våglängd och det var kärlek vid första ögonkastet.

Vicky bor i Norge och är en jävla tönt <3. Hon är den enda som kan få mig glad genom att kalla mig horkärring.

Lojs kommer hit snart, vi är freaky och underbara tillsammans. Jag har aldrig någonsin haft tråkigt med den damen!

Erika är en jävla härlig tjej som jag har lärt känna under roliga och otroliga omständigheter som känns väldigt förutbestämda.

Linda är helgo, söt och underbar och hon kan alltid göra mig på bra humör.

Jill som jag har den där konstiga kopplingen med och till. Hon håller mitt huvud ovanför ytan så jag kan andas i svåra stunder och jag gör detsamma för henne.

Elina bor långt borta och vi träffas alldeles för sällan. Ungefär som alla andra vänner jag har.

Maddis som är den sötaste lilla grisen som bevandrar denna jord. Hon är ett lyckopiller som alltid gör mig glad och ett sockervadd på två ben. Ingen kan misstycka!

Steph Min babygirl, hon vet hur man snackar goja och har det snyggaste håret i Universums oräkneliga vidder. Ariel släng dig i väggen.

Malin bor fruktansvärt långt bort i en lite håla och hon har fortfarande inte insett (?) att det bästa vore att flytta till sydligare breddgrader eller i alla fall till en mycket större stad.

Lax Teaterapan med ofantligt stor glöd som verkligen brinner. Otrolig tjej som kommer ta sig långt <3

Hanna tappade jag bort lite men hon är mig alltid kär. Lite tråkigt att hon bor bortom världens ände i vinterhelvetet men ack vilka minnen jag har med den kvinnan.

Emma och jag hörs inte ofta alls men ibland skickar vi sms om helt töntiga saker, frågar varandra om diverse konstigheter och säger att vi älskar varandra. Vi började snacka på funplanet för typ 10 år sen och på den vägen är det.

Becca som jag -om omständigheterna är fördelaktiga - träffar nån gång om året. Förhoppningsvisd blir det liiite oftare nu när vi bor 80 mil närmare varandra.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Oj, shit. Tack, tack, tack fina du <3