2008-08-16

Slave to my self

Skrivkramp, görkram, allmänkramp. Jag vet inte vad jag lider av. Är det urbota kass självdisciplin eller är det sjukligt? Jag har verkligen inget driv att göra saker förren i sista minuten och är det en dålig dag pallar jag inte med slutminutrarna.

Jag sitter här och känner ett styng av handelsförlamning blandat med ett litet lyckorus. Stressen är rätt påtaglig också eftersom jag vid det här laget, sen ett par timmar tillbaka, borde ha varit i min lägenhet och packat ihop allt som ska slängas eller flyttas till den här lägenheten i väntan på att flyttas till Karlstad med Robbans lass. nom en vecka kommer jag bo i Karlstad och innan jag åker på tisdag eller onsdag har jag sjukt mycket som ska göras.

Utöver allt det här har jag 5 dreadsbeställningar som ska göras klart på ca 1½ vecka. 4 av dem ska jag fläta i också. Det är en förbaskad tur att jag är den snabbaste jag känner för annars hade jag haft problem och förmodligen drunknat i dem.

Det dummaste är nog ändå att jag har tid att sitta här. Nä, dags att sätta på sig trosor och göra lite nytta!

Inga kommentarer: