2008-08-18

Halla!

Idag kände jag att jag förtjänade en lugn dag så igårkväll tog jag mig tid att omboka förlängningen på Louice och lät Robban tatuera mig istället. Robban är mannen i mitt liv som aldrig uppdaterar sin blogg. Jag lovar att han har en drös med utkast som han bara vägrar posta.

Sen kom svärmor för att jag lovade att bjuda på min superkasslergratäng innan jag flyttar. Hon gillade den supermycker. Vilken supersurprice.

Jag kunde såklart inte låta bli att visa henne det här äckligt tragikomiska nyhetsklippet.
Hennes reaktion var ungefär samma som min. Jag gillar speciellt den sekvensen där han säger ungefär såhär: Det här företagets framgångar beror enbart på Guds nåd ett hundra procent. Resten är min förtjänst. Det finns inget resten! Det här tycker jag de ska göra ett knappnytt av!

Till råga på allt så hann jag knappt sätta mig i soffan igen innan det ringde på dörren. Det var Jehovas vittnen. Vi hade en diskussion om den globala uppvärmningen och jag tror att jag vann. Sen sa de att det var trevligt att träffas och att jag skulle ha det bra. Jag sa detsamma, log och sen gick de.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Haha, fan vad härligt time:at! :D