2009-05-08

Jag dör av hur spännande NCIS var ikväll!

Idag fick jag skjuts till skolan, hade möte med festkomittén och sen bar det av till Älvsbacka. Vi grävde en grop till jordbränningen nästa vecka. Sjukt kul, det regnade verkligen hela tiden och gropen mätte ungefär 1 kubikmeter. 1 timme för 1000 liter jord var ändå inte så pjåkigt.

Väl hemma igen var jag så slut att jag inte ens orkade sitta så jag lade mig en stund, pratade med mamma bl.a.

- Hej, vad gör du?
- Ligger i sängen, är helt slut efter den där gropen

bla bla bla...

- tystnad...
- Emma, vad gör du?
- Oj, förlåt. Jag är med Maya på HM. Vi shoppar lite.
- Hm, men. Ahaa?
- Men vafan, jag ligger ju i sängen!
- Hahaha!

Det jobbiga är att jag var vaken och visste precis vad jag sade. Men det hjälpte ju inte mig! Kunde inte riktigt göra nåt åt saken eftersom hälften av min hjärna verkade vara retarded.

1 kommentar:

Mamman sa...

Du är för härlig.. älskar dig.