2009-05-25

<3

Nu har jag varit flera långa dagar i Stockhom och Bålsta. Det har varit helt fantastiskt & beyond.

Det bar iväg i onsdags och det var mys att sova i sin egen säng igen, första gången på vääääldigt länge det har varit så skönt som det var att komma hem till mamma. Tror det är för att jag mår bättre än på länge ^___^.>
I torsdags var vi på kryssning, för att jag skulle få lite egentid med mama och mina underbara syskon. Vi hade det jättetrevligt, sen blev jag lite full när de låg och sov.

Träffade Matte när vi kom tillbaka till Sthlm igen <3 Vi tog 2 öl vid Fridhemsplan och sen var det Cherry som var i sikte. Hon lurade i mig groggar när jag skulle göra hår, och så övertalade vi varandra att dra ut så det blev Rocks ett tag. Jävligt skönt att spendera lite qualitytime med henne och bara släppa loss! Lördag-dreads, sen var det dags att flänga vidare så jag hälsade på lilla storfoten Agge med föräldrar. Hur go som helst! Trots att han mest bajsade och sov men det är väl det nykäckta små kids gör. Åkte hem igen, fixade mig, käkade lite fick skjuts till Emma som fyllde 20 och hade bästa kvällen på länge. Kände igen nästan alla på festen och det var så sjukt kul att träffa massa gamla vänner och bekanta <3 Sen blev det fulla kastruller och Taximamma hämtade mig tidigt på morgonen. Luv luv luv!

Och som bäst avslutning på en underbar helg var det blodpalt hos mormor.

Jag AVLIDER av hur underbar den här helgen har varit. Trots allt flängande träffade jag inte hälften av alla jag hade velat umgås med men det får bli ett senare projekt. Nu ska jag bara var nöjd över hur bra jag mår och fokusera på flytt och nästa helg. Då kommer massa babes hit. Robban <3, jag och Vicky firar 1 år, Madicken och Cherry ska bo hos oss, det är mässa och det kommer bli underbart. Det är fan sommar!

1 kommentar:

Mamman sa...

Det var ju så himla superhärligt att ha dig här hos oss och med oss, det kändes så speciellt denna gången ända in i <3´t.. blir så jätteglad av det och blir ännu gladare av att du känner det också.
Puss & Kram du bästa Emmalutta vi älskar dig <3<3<3<3<3