2009-03-23

Valet och kvalet

Tattoobåten på torsdag. Jobbkryssning på fredag? Prepartypepp på fredag? Familjemys på fredag? Fest på lördag.

Jobbig situation. Jag har lovat att jag ska vara med familjen. Åker jag inte dit efter båten kommer vi inte ha nån helgtid tillsammans. Prepartypeppet kommer jag inte ha hjärta att åka till, om jag ändå är på fastlandet kommer jag vara med familjen <3 Till lördagsfesten är jag the spritfixer så om jag åker jag på jobbkryssningen kommer jag kunna köpa mer alkihål I guess (= jag kan behålla nån flaska för mig själv) men det kommer gå mer pengar. Däremot kommer jag kunna umgås med en massa folk jag inte kommer kunna träffa på jättelänge sen. Och jag kan vara med och hos la familia från söndag till tisdag kväll. Jobbkryssningen är ändå rätt gratis.

Baaaah! Rolig söndagsångest.

Inga kommentarer: