2009-03-23

Kvällens bästa

Erika och jag var lite busiga när vi gjort klart alla dreads. Vi åkte till Donken och tröck i oss onyttigheter. Mums.
Det var inte i närheten av lika kul som den väntande situationen som ägde rum när vi skulle ta oss därifrån.

Vi klev in i bilen, satt där och funderade lite över livet och universum och väntade på nån familj med eftersläntrande barn som skulle in i deras bil. När jag började backa ut fick jag sega för att inte köra på de sega ungarna så jag stannade så de kunde gå förbi.

Så öppnas bakdörren och vi blir lite paffa och tänker "men vad fan då?" UllaBella/Filippa/Elin/Johanna Svensson nånting 7 år var på väg att bängla sig in i bilen och jag sade "oj" varpå hon ser vettskrämd ut, sliter åt sig sina grejer och smäller igen dörren. Sen sprang hon till rätt bil. Fy fan vad roligt..

Nu blev det så att det här överträffades rätt rejält av en väldigt trevlig vän.

-Jag har en konstig känsla i kroppen,
vet inte om det är kärlek eller
om jag är bajsnödig :P haha!

Jag älskar mina vänner! De är helt fantastiska <3
Det bästa var ändå slutet på den här skitiga kärlekshistorien...

-Jag var bajsnödig btw...

Inga kommentarer: