2009-03-26

Jah... Vaknade klockan 6.00 och kunde såklart inte somna om. Nu ska jag packa o duscha och allt sånt där man ska göra innan bortgång höll jag på att skriva. Utresa menar jag nog. 

Jag är sjukt trött. Opeppat trött. Det är jobbigt, jag har ingen lust att göra nånting och det är lite för sent för att sova en stund till. Nu ska jag min bristande självdisciplin till trots göra klart allt och kanske hinna med att sova en stund innan jag drar istället. 

Mitt hår är i alla fall klart och det är sjukt snyggt. Ser ut som ett vandrande, ljusrosa, djuriskt sockervadd.

Jag längtar sjukt mycket till söndag kväll. Då ska jag hem till min familj och min käre bror avslöjade att jag ska få en present. Ett par rosa vantar han gjort till mig i syslöjden. Hur underbart är inte det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Här i huset längtar lilla syster också sig sjuk, hon räknar nästan minuterna.. vi längtar alla efter dig..Kram o ha det så kul, var rädd om dig.. <3