2009-03-15

Da house is open

Igår hade vi öppet hus i skolan, yehey! Det var väldigt många små, oförskämt söta små barn där. Småflickorna var hänförda av mig och Maya med våra rosa hår (<3).

Magikern Simon var där. Rolig kille! Jag fick hjälpa honom flera gånger med mina beundransvärda trolleriskills. \,,/ Saken är väl den att jag inte hade en aning om vad han pysslade med. Jag fick skriva mitt namn på ett kort och så låg det överallt sen. Bla bla bla.

Igår var vi ut. Satt och mösmös hos Linda och David med ett gäng och sen blev det Nöjes (jag kom in! Hah) och massa trevligheter. Lagom med öl och alldeles för mycket tid, Robban virrade bort sig när han kissade på vägen till bussen (=vi missade båda två) så vi åkte med David och Linda hem. Så kom jag ju givetvis på att jag skulle jobba idag så vi tog en taxi hem, stod i köket och käkade morätter och snackade tills klockan var 5 imorse. Underbaraste samtalet sen vi träffades tror jag, ett riktigt komma-mycket-närmare-varandra-samtal.

Sista tiden på jobbet nu i eftermiddag somnade jag mellan varje samtal. Vaknade varje gång av att nån svarade i andra änden. Och så har jag somnat ett par gånger vid datorn.

Nu ska jag knycka pizza av Robban och försöka bli av med min dumma hicka.

Inga kommentarer: