2009-02-03

Tråkdag from hell

Idag försov jag mig för ovanlighetens skull. Kom nån timme sent i vanlig ordning och gjorde inte nåt vettigt över huvud taget. Var alldeles för trött-hispig så jag, stjärt och Therese löjlade mest runt.

Sen hade jag dejt med Erika och Linda, det var mys. Har inte träffat bara dem på hur länge som helst <3

Nu sitter jag och småskissar på en söt tatuering till en bekant, det gick förvånansvärt bra. Det är inte illa att komma igång med sånt igen, hur skönt som helst. Ska bara försöka hålla igång ordentligt så jag inte tappar det igen och tror att jag inte kan. Imorrn ska jag ta hem akvarellfärger och pilla lite. Jag borde egentligen skriva recension och göra lite engelska nu för att inte hamna efter men det känns lite tråkigt så jag skiter i det. Det är nog inget jag inte hinner gör apå lunchen imorrn ändå.

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med att inte tänka på att jag måste upp tidigt imorrn. Heippa hei!

Inga kommentarer: