2008-11-17

Argh!

Jag hatar kedjebrev av alla slag. Jag skiter i om det är ett mail som berättar vilken underbar vän jag är eller om det är en 4 årig flicka i Spanien som blivit kidnappad och våldtagen. Jag har egna problem som jag prioriterar och skulle min unge försvinna skulle jag fan inte skicka ut mail. Jag skulle annonsera på högtrafikerade sajter i flera länder med bilder på mitt barn istället så att folk inte skulle ha ett jävla val.

Jag skiter i om det är en bild på en död unge som ska sitta på min sängkant varje natt tills jag dör om 13 dagar eller om det är ett sms som berättar hur bra kompis jag är beroende på hur många som skickar tillbaka till mig.

Kan världen bara gå och dö idag? Måndagen den 17 november 2008 kommer för alltid minnas som dagen då världssamvetet tog semester. Jag har inte sett eller hört något vettigt öht idag.

Bilddagboken, tror det är det stället i sverige där flest idioter håller hus (förutom Karlstad). Anonyma fulkommentarer från folk som mår dåligt över hur de själva är och inte kan låta de som verkar snygga och smarta vara det. Nej de ska tryckas ner i skiten och jag fattar inte vad som är fel i huvudet på folk som medvetet verkligen går in för att göra folk ledsna. ALLA har det jobbigt och det finns INGEN som är glad och mår bra hela tiden. Folk jobbar arslet av sig för att se ut som de gör och vara som de är. Jävla tur att jag vet vart jag såtr och vad jag är värd. Så mkt bra kompisar som jag har måste jag vara en jävla diamant!

Skit på er

Inga kommentarer: