2008-08-03

Den där jävla alkoholen igen

Jag har varit nykter ikväll. Jag har också varit på fest ikväll. En jävligt trevlig fest.

Sen kommer de där fulla förbannade idioterna, börjar tjafsa. Den ene ska dräpa den andre och den tredje skyller svälten i uländerna på den fjärde. Jävligt coolt. Det är där vid utgångsdags det händer. Alla bråkar med alla och jag står i mitten med alla slitandes i mig för att jag ska vara på just deras sida. Jag skiter i er sålänge ni är fulla.

Jag har hjälpt en vän ikväll också. H*n mår dåligt. Hoppas fan det blir bättre snart.

R och M älskar mig och de är på väg till efterfest medan jag mår rätt pyton. Undra om jag skulle ta tillbaka mitt gnäll om fyllona. Jag gnällde lite på R när jag snackade med honom för ett par minuter sen. helt utan anledning. Jag borde ta en macka och sen försöka sova.

Hejdå på dig.. Eller er. Vem är du som läser?

WORLD PEACE please..!

Inga kommentarer: